مارس 28, 2024

در اتفاقات جنجالی این هفته جهان ورزش شاهد انتقال پر سرو صدای رونالدو به فوتبال عربستان بودیم و سرمربی تیم ملی کشورمان هم روایت جالبی از حاج قاسم سلیمانی را نقل کرد.

جنجالی‌های هفته| از دردناک‌ترین عکس فوتبال جهان تا آزادی فوتبالیست‌های پارتی‌ رو!

به گزارش خبرنگار ورزشی فرهنگستان اسلامی، اتفاقات جنجالی زیادی در این هفته در جهان ورزش رخ داد که شاید مهم ترین آن قرارداد کریس رونالدو با تیم النصر عربستان است که او را تبدیل به پردرآمد‌ترین ورزشکار جهان کرد. دقیقاً در همان روز هم مراسم تشیع پیکر پله در برزیل برگزار شد. اتفاقات جنجالی را باهم مرور می کنیم: * بازیکنان تیم ملی حواله خودرو را پس دادند؟! برخی رسانه‌ها در این هفته مدعی شدند که ملی پوشان فوتبال حواله خودرو 20 هزار دلاری را پس داده‌اند، زیرا  این حواله مشمول پرداخت مالیات و برخی هزینه‌های دیگر هم می‌شد که از نظر بازیکنان، کاملاً متفاوت با وعده پاداش برای صعود به جام جهانی بود؛ بنابراین بازیکنانی که حواله را باز کرده بودند، این موضوع را به سایرین اعلام کردند و سپس در تصمیمی جمعی، این جایزه به مسئولان حاضر در اردو بازگردانده‌ شد. 

حدود دو ماه از بازی‌های تیم ملی در جام جهانی می‌گذرد اما حرف و حدیث این حواله‌ها هنوز ادامه دارد! * رئیس عزل شده غیرقانونی فوتبال و ارتباط با الف.الف! شهاب الدین عزیزی خادم در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد او رئیس سابق فدراسیون نیست بلکه رئیس عزل شده غیر قانونی است. وی گفت: من خیلی علاقه‌ای به رئیس سابق بودن ندارم بلکه رئیس عزل شده غیرقانونی هستم. خیلی واضح، آشکار و غیرقانونی مرا از فدراسیون فوتبال کنار گذاشتند.

البته عزیزی خادم در واکنش به ارتباطش با خوبان عالم هم صحبت‌های جالبی مطرح کرد و گفت:  من (الف الف) را می‌شناسم. آنچه که من دیدم از وی، جز انسانیت، جز توصیه به قرآن، درس شرافت و اهل بیت، جز پاکی و جز کمک به دیگران و جز کلام خدا، بین خودم و خدای خودم چیزی ندیدم و هرگز هم نگفتم با ایشان ارتباطی ندارم! * روایت سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از ابهت حاج قاسم

پژمان درستکار، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی روایت جالبی را از  سردار دل‌ها از روی یک کتاب بازخوانی کرد که بسیار قابل توجه و تامل بود. نحوه برخورد سردار قاسم سلیمانی با گروگانگیر‌ها و فرستاده‌های یک خان بود. این ویدئو را در زیر مشاهده کنید:

دیدگاهتان را بنویسید