مارس 29, 2024

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان گفت: در ابتدا فعالیت‌مان محدود به موضوعات سیاسی بود اما با تأکیدات رهبر انقلاب در تلاش هستیم تا بال فنی مهندسی‌مان را تقویت کنیم و در ادامه وزنی برای مجموعه نیروهای انقلاب باشد.

جامعه اسلامی مهندسین دارای دو بال سیاسی و فنی است

رسول حامدیان دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان به مناسبت روز مهندس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به فعالیت‌های این تشکل اظهار داشت: در سال ۱۳۷۰ کار را آغاز کردیم و ۳۰ سال است که فعالیت سیاسی-صنفی را در اصفهان پیش بردیم و اقدامات فراوانی انجام داده‌ایم همچنین سال‌ها مدیرانی که تربیت کردیم مدیران استان بوده و حدود ۱۲ سال نیز مدیریت شهری را در دست داشتیم. وی با اشاره به بعد تخصصی این تشکل تصریح کرد: در ابتدا فعالیت‌مان محدود به موضوعات سیاسی بود اما با تأکیدات رهبر انقلاب در تلاش هستیم تا بال فنی مهندسی‌مان را تقویت کنیم و در ادامه وزنی برای مجموعه نیروهای انقلاب باشد. حامدیان با بیان اینکه از زمان شروع کار در تمام انتخابات‌ها تأثیرگذار بودیم و ظرفیت‌مان را در اختیار نیروهای ولایی گذاشته و می‌گذاریم، عنوان کرد: در اصفهان هیچ تشکلی در هیچ جناحی قدمت و پتانسیل جامعه اسلامی مهندسین را ندارد و این موضوع سرمایه اجتماعی بزرگ برای استان است و امید داریم با رشد و بالندگی باقی بماند. دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان با بیان اینکه اعضای شورای مرکزی ۱۵ نفر هستند، تصریح کرد: در چند دوره اخیر تلاش کردیم افراد جوان و باتجربه کنار هم باشند زیرا یک تشکل هم نیازمند تجربه پیشکسوتان و هم تحرک جوانان است و در این راستا حدود نیمی از شورا از جوانان هستند. وی اضافه کرد: تشکیل کارگروه‌های تخصصی حوزه فنی مهندسی به منظور نقش‌آفرینی در حل مسائل کشور از جمله اقدامات جامعه اسلامی مهندسین در دوره جدید است. حامدیان در ادامه با اشاره به فعالیت های این تشکل در عرصه رسانه و مطبوعات افزود: یکی از اقدامات انجام شده در جام تربیت نیرو بود و در حال حاضر شاهدیم که تعداد زیادی از افراد دارای مسؤولیت در مطبوعات در جامعه اسلامی مهندسین حضور داشتند. دبیر جامعه اسلامی مهندسین اصفهان تصریح کرد: جام تاثیرگذاری فراوانی داشت و علما و مسؤولان از جناح‌های مختلف هفته‌نامه را می‌خواندند اما به دلایلی آن را متوقف کردیم و در شرایط فعلی در حال انجام اقداماتی برای فعالیت در این عرصه هستیم.  

  در بخشی دیگر از این دیدار محمدعلی زارع مدیر تشکیلات جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به تأکیدات رهبر انقلاب در خصوص جهاد تبیین در دوره جدید جام تلاش کردیم اتفاقات جدیدی را رقم بزنیم و در این راستا اقدام به دعوت مدیران کل می‌کنیم و نظرات خود را منتقل و نظرات آن‌ها را نیز دریافت می‌کنیم. وی افزود: در جامعه اسلامی مهندسین در کنار به‌کارگیری جوانان به‌دنبال عضوگیری بانوان و از سمتی به‌دنبال تربیت مدیران جهادی هستیم. پایان پیام/۶۳۱۲۵/آ/

دیدگاهتان را بنویسید