تحصن برای بازگشایی صحن؟ مگر قرار نبود قانون فصلالخطاب باشد؟
تحصن برای بازگشایی صحن؟ مگر قرار نبود قانون فصلالخطاب باشد؟

نمایندگانی که خود واضع قانون هستند، طبیعتاً باید در رعایت قانون و تمکین به مصوبات نهادهای قانونی پیشگام باشند. نمیتوان از یک سو بر ضرورت قانونمداری در کشور تأکید کرد و از سوی دیگر، هنگامی که تصمیمی مطابق سازوکارهای قانونی اتخاذ میشود، با رفتارهای اعتراضی درصدد بیاعتبار کردن آن برآمد.
تحصن برای بازگشایی صحن؟ مگر قرار نبود قانون فصلالخطاب باشد؟








